دوربین‌های مدار بسته تجاری

دوربین‌های مدار بسته تجاری

دوربین‌های مدار بسته تجاری

دوربین‌های مداربسته تجاری راه حل مناسبی برای کسب و کارها و سازمان‌هایی است که به دنبال جلوگیری از طیف وسیعی از تهدیدات هستند.

دزدی کارکنان، رفتارهای ضد اجتماعی و نظارت بر بهره‌وری تهدیدهای امنیت داخلی هستند که باید با آن‌ها برخورد کرد.

دوربین‌های مداربسته داخلی با موقعیت مناسب و حرفه‌ای به جلوگیری از سرقت و نظارت بر رفتار کارکنان کمک می‌کند.

فیلم دوربین‌های امنیتی می‌تواند به عنوان مدرک در اختلافات استفاده شود،

از نظر انتخاب دوربین، دوربین‌های گنبدی، گوشه و چشم ماهی راه حل مناسبی را ارائه می‌دهند که در ادامه مطلب این موضوع در دوربین آنلاین به معرفی دوربین‌های تجاری می‌پردازیم.

دوربین‌های مدار بسته تجاری

دوربین مدار بسته  IP تجاری

دوربین‌های مداربسته IP با وضوح بالا به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا طیف وسیعی از اهداف امنیتی را برآورده کنند اگر به دنبال فیلم شفاف و قابلیت اطمینان سیستم هستید، دوربین مداربسته IP بهترین انتخاب است.

این شامل مشاغل اداری، مدارس، ساخت و ساز، مهمان نوازی، بلوک‌های آپارتمانی، مزارع، سالن‌های ورزشی نمایندگی‌های خودرو و موارد دیگر می‌شود.

دوربین‌های مدار بسته تجاری

دوربین مداربسته Ultra-HD تجاری

با سیستم‌های دوربین مداربسته HD و Ultra HD می‌توانید برای مشاغل از اماکن، دارایی‌ها و کارکنان خود محافظت کنید. فیلم شفاف، در روز و شب. ایده آل برای طیف وسیعی از مشاغل و سازمان‌ها.

دوربین‌های مداربسته تجاری با موقعیت مناسب ابزاری مؤثر در بازدارندگی مجرمان هستند. وقتی نوبت به دستگیری مجرمان می‌رسد، کیفیت تصویر در درجه یک اهمیت قرار دارد. سیستم‌های دوربین مداربسته Ultra HD کیفیت تصویر شفاف را ارائه می‌دهند.

دوربین‌های مدار بسته تجاری

دوربین مداربسته محیطی تجاری

مکان‌هایی که در محیط‌های وسیع فعالیت می‌کنند دارایی‌ها و درآمد قابل‌توجهی برای محافظت دارند. سیستم‌های نظارت محیطی پیشرفته برای شناسایی و جلوگیری از مجرمان و تهدیدها عمل می‌کنند.دوربین‌های PTZ و سیستم‌های مداربسته تجاری دارای حسگرها و پرتوها، همراه با تجزیه و تحلیل ویدئویی پیشرفته، همگی بخشی از یک سیستم نظارت محیطی با کارایی بالا هستند.

برای کسب‌وکارهایی که به دنبال ایمن‌سازی اولین خط دفاعی خود هستند، سیستم‌های نظارت محیطی ما تهدیدها را شناسایی کرده و از آن‌ها جلوگیری می‌کند.

دوربین مدار بسته ANPR تجاری

سیستم‌های دوربین مداربسته ANPR در کمک به کسب‌وکارها در جلوگیری و مدیریت تهدیدات امنیتی مانند سرقت، نوک پرواز، پارک غیرمجاز و موارد دیگر مؤثر هستند. دوربین‌های ANPR با ردیابی و ذخیره پلاک خودروها، یک لایه امنیتی مؤثر و اضافی را ارائه می‌کنند.

دوربین مدار بسته حرارتی تجاری

این سیستم‌های دوربین مداربسته تجاری پیشرفته راه‌حل مناسبی برای شرکت‌هایی هستند که در مکان‌هایی که در آن چالش‌هایی با نور کم و شرایط آب و هوایی سخت وجود دارد.