ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی دوربین آنلاین، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین این فروشگاه است، تقاضا میشود آن را به دقت مطالعه فرمایید.قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی میباشد .

خرید کالا و خدمات از سایت دوربین آنلاین بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت میپذیرد.

خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این سایت بوده و هر گونه کپی برداری و سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد.

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.

کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (۱۸ سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به خرید از سایت نمایند.

کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌ طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

چنانچه مشخص گردد خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کرده است دوربین آنلاین حق دارد سفارش را باطل کند.

روز کاری دوربین آنلاین روز یک شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

قیمت های درج شده در سایت و موجودی محصولات همواره بروزرسانی میشود اما به دلیل ثابت نبودن قیمت ها و شرایط بازار ممکن است اختلافی در قیمت ها و یا موجودی محصولات پس از خرید آنلاین به وجود آید

که در این صورت مبلغ پرداختی ظرف حداقل 72 ساعت اداری لغایت 120 ساعت اداری به حساب شما واریز میگردد، در صورت بروز هرگونه مشکل و یا برای اطمینان از موجودی محصولات قبل از ثبت سفارش و پیگیری خرید

میتوانید با شماره تلفن فروشگاه (درج شده در وبسایت) تماس بگیرید.قوانین و مقررات

با توجه به اینکه در هنگام خرید نیاز به پر کردن فرم ثبت نام الزامی میباشد لذا حفظ و نگهداری اطلاعات شما توسط فروشگاه تضمین می گردد.

قوانین بازگشت کالا

۱) کالا باید آکبند و در جعبه اصلی خود باشد و عدم دستکاری روی محصول و مخدوش شدن لیبل و کارتن

2) کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

3) اگر مشتری در انتخاب کالا اشتباه کرده و یا از خرید خود منصرف شود.

توجه: امکان بازگشت کالای استفاده شده سالم تحت هیچ گونه شرایطی وجود ندارد!(در صورتی کالا رو بدون هماهنگی و یا کالا از حالت آکبند بودن خارج شده و مرجوع کردین از ۱۰ تا ۳۰ درصد قیمت کالا کسر و ماب التفاوت وجه به حساب خریدار واریز میشود)

توجه: امکان بازگشت سفارشات (۲ عدد به بالا) از یک محصول امکان پذیر نمی باشد!

توجه: بازگشت وجه پس از تحویل گرفتن کالا در مدت زمان بین 48 تا 72 ساعت امکان پذیر می باشد.

توجه: واریز فقط با شماره شبا مشتری امکان پذیر می باشد.

توجه: اگر محصولی را به اشتباه خریداری کردید و قبل از زمان ارسال اطلاع داده شود 1 درصد از کل مبلغ سفارش کم میشود.

هزینه ارسال در صورت بازگشت کالا با خریدار است یا فروشگاه؟

بازگشت کالا در صورت داشتن مشکل فنی با فروشگاه میباشد.

در صورتیکه خریدار در انتخاب کالا مرتکب اشتباه شده باشد یا قصد انصراف دارد هزینه ارسال بر عهده خریدار است.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

– وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.

– یا پیام خود را در صفحه  تماس با ما  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دوربین آنلاین جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

دوربین آنلاین به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

دوربین آنلاین متعهد می‏شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

در واقع با استفاده از سایت دوربین آنلاین، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات دوربین آنلاین، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.dorbinonline.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال پیام تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم.

وب سایت دوربین آنلاین هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.dorbinonline.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد

و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

قوانین و مقررات دوربین آنلاین