سیستم هشدار هوشمند چیست و چرا باید آن را در نظر بگیرم؟

سیستم هشدار هوشمند چیست و چرا باید آن را در نظر بگیرم؟

سیستم هشدار هوشمند چیست? و چرا باید آن را در نظر بگیرم؟

باتوجه به تحقیقات و آمار فدرال پلیس FBI در سال 2014 مجرمان و جرایم ملکی را 8.2 میلیون در ایالات متحده اعلام کرده که نزدیک به 21 درصد از آنها دزدی بوده است البته در نظر بگیرد این آمار نسبت به هر کشوری بالا و پایین است شاید در بعضی از کشورها این آمار به%1 یا صفر باشد. با این نوع آمار،جای تعجب نیست که سیستم‌‌های امنیتی خانه‌ها در فکر مردم باشد.اما به این صورت  که هر رزو شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم،سیستم‌های امنیتی خانه‌ها به قلمر و جدیدی وارد شده‌اند.

سیستم هشدار هوشمند چیست ؟

سیستم هشدار هوشمند برای تشخیص مزاحم مبتنی بر شکبه بیسیم یا  WIFI هستند که نطارت و ایمن سازی خانه یا هر مکانی را برای شما آسان تر می‌کنند. این سیستم‌ها در مقایسه با هشدارهای استاندارد معمولاً دارای طیف وسیعی از مزایا هستند که شامل

  • خانه خود را از راه دور نطارت کنید
  • هشدارها و اعلان‌های فوری
  • حسگر‌های حرکت،شکستن شیشه و درب
  • عیب یابی از راه دور
  • ادغام با سایر دستگاه‌های امنیتی می‌شوند.

هشدار‌های هوشمند کاربر را مستقیماً از طریق یک برنامه هوشمند به زنگ امنیتی خود متصل می کنند. آنها می توانند به شما در مورد حرکت بدون ساعت هشدار دهند و به شما توانایی نظارت بر وضعیت را در هر زمان می‌دهند.هنگامی که زنگ هشدار شما توسط حسگر درب یا ردیاب حرکت فعال می‌شود،یک هشدار فشاری به تلفن خود دریافت می‌کنید

که دقیقان به شما می‌گوید چه زمانی و کجا این اتفاق افتاده است. حتی می‌تواند ک دوربین را با برنامه بروز رسانی کنید تا فیلم‌های ه و اتفاقات ار به شما نشان دهد.

سیستم هشدار هوشمند به تنهایی طراحی نشده است شما باید از طریق ادغام با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند متصل شوید و یک سیستم هشدار هوشمند قوی و بروز راه اندازی کنید. که در دوربین آنلاین دراین جا می‌توانید در باره خانه هوشمند بخوانید.

آیا سیستم هشدار ایمن هستند؟

یکی از بزرگترین نگرانی‌ها در مورد سیستم‌های هوشمند امنیتی متصل به اینترنت این است که ممکن است هک شود.با این حال متوجه خواهید شد که سازندگان هشدار هوشمند مانند Texecom به طور مداوم فناوری خود را بروز می‌کند و کاربران در مقابل هکر‌ها ایستادگی می‌کنند.این آلارم‌ها نه تنها مزاحمان فیزیکی را شناسایی می‌کنند بلکه از تهدیدات دیجیتالی محافظت می‌کنند.در واقع آلارم‌ها هوشمند که از سیستم ذخیره سازی ابری استفاده می‌کنند تا از آنها در برار تهدیدات سایبری جدید محافظت می‌کنند و احتمال هک شدن این هشدار‌ها بسیار کم است

در اینجا برخی از مزایای سیستم‌های هشدار هوشمند آورده شده است:

  • امنیت بیشتر: سیستم‌های هشدار هوشمند می‌توانند از خانه یا کسب‌وکار شما در برابر سرقت، آتش‌سوزی و سایر حوادث محافظت کنند.
  • نصب و استفاده آسان: سیستم‌های هشدار هوشمند معمولاً نصب و استفاده آسان‌تری نسبت به سیستم‌های هشدار سنتی دارند.
  • قابلیت برنامه‌ریزی: سیستم‌های هشدار هوشمند را می‌توان برای فعال شدن در زمان‌های خاص یا در پاسخ به رویدادهای خاص برنامه‌ریزی کرد.
  • کنترل از راه دور: سیستم‌های هشدار هوشمند را می‌توان از طریق تلفن همراه یا سایر دستگاه‌های هوشمند کنترل کرد.
  • قابلیت‌های اضافی: سیستم‌های هشدار هوشمند معمولاً قابلیت‌های اضافی مانند دوربین‌های امنیتی، تشخیص صدا و هشدار آب نشت را ارائه می‌دهند.

اگر به دنبال یک راه‌حل امنیتی موثر برای خانه یا کسب‌وکار خود هستید، سیستم هشدار هوشمند یک گزینه عالی است.