راه حل‌هایی برای مشکلات سوسو زدن دوربین مداربسته

راه حل‌هایی برای مشکلات سوسو زدن دوربین مداربسته

راه حل‌هایی برای مشکلات سوسو زدن دوربین مداربسته

"</a

گاهی اوقات دوربین‌های امنیتی دارای مشکل  سوسو زدن تصویر می‌شوند اگر چنین است، شما اولین نفر نیستید. دارندگان دوربین‌های امنیتی، هر از گاهی با این مشکل مواجه می‌شوند. خبر خوب این است که اگر با این مشکل مواجه شدید، راه حل‌های ساده‌ای برای شما در دوربین آنلاین داریم پس در ادامه مطلب به برسی این مشکل می‌پردازیم.

در اینجا، ما راه حل‌های احتمالی برای مشکلات سوسو زدن دوربین مداربسته و همچنین خطرات مرتبط با این مشکلات را برای شما توضیح خواهیم داد.

ابتدا به علل اصلی سوسو زدن در دوربین‌ها و سیستم‌های مداربسته می‌پردازیم.

بهترین راه‌های رفع مشکل

"</a

  • منبع تغذیه:

ابتدا منبع تغذیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید ولتاژ صحیح مورد نیاز دوربین را تامین می کند. به عنوان مثال، یک دوربین مادون قرمز یا PTZ سطح بالا معمولاً به ولتاژ یا آمپر بیشتری نسبت به یک دوربین استاندارد نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه سالم استفاده می‌شود.

اگر الزامات دوربین را برآورده نکند، ممکن است مشکلات سوسو زدن رخ دهد. به عنوان مثال، برای دوربینی که به 500 یا 100 میلی آمپر نیاز دارد از منبع تغذیه 200 میلی آمپر استفاده نکنید. دوربین های مختلف به ولتاژ متفاوتی نیاز دارند. دوربینی را که در حال سوسو زدن است با منبع تغذیه متفاوت تست کنید.

"</a

  • تداخل ویدیویی:

اگر دستگاه‌های بی‌سیم الکترونیکی، دستگاه‌های بلوتوث، لامپ‌‌های کم مصرف یا سیستم‌های اواج رادیویی دارید که در نزدیکی دوربین‌ها قرار گرفته‌اند،گاهی اوقات می‌تواند تداخل داشته باشد و باعث مشکلات سوسو زدن دوربین مداربسته شود.سعی کنید دوربین امنیتی را محافظت کنید یا آن‌ها را از این منابع تداخل دور کنید.

راه حل‌هایی برای مشکلات سوسو زدن دوربین مداربسته

  • کابل‌ها یا اتصالات بد:

شما هنگام نصب سیستم‌های دوربین مدار بسته باید از کابل های با کیفیت استفاده بکنید یا کابل‌های شما چه مقدار استفاده شده است که ممکن است با  توجه به کاکرد کابل‌ها کانکتورهای شما ممکن است خراب یا زنگ زده باشند.هر یک از این شرایط می‌تواند دلیل سوسو زدن دوربین‌های مداربسته شما باشد.مطمئن شوید که اتصالات محکم هستند و محکم به هم وصل شده اند.کابل‌های بد می‌توانند باعث مشکلات سوسو زدن شوند

راه-حل‌هایی-برای-مشکلات-سوسو-زدن-دوربین-مداربسته

  • اجزای دوربین یا ضبط بد:

تولید کنندگان دوربین های امنیتی زیادی وجود دارند. برخی از تولید کنندگان قابل اعتماد نیستند و به سادگی از قطعات با بالاترین کیفیت استفاده نمی کنند. قطعات شامل لنزها، حسگرهای تصویر، محفظه ها یا هر بخش دیگری است که در فرآیند تولید استفاده می‌شود. اگر این قطعات ایراد دارند، دوربین هم مشکل دارد.

راه حل‌هایی برای مشکلات سوسو-زدن دوربین مداربسته

  • تنظیمات دوربین را بررسی کنید:

برخی از دوربین های تخصصی تنظیمات خاص خود را دارند. همچنین روشنایی و کنتراست دوربین را تنظیم کنید تا ببینید آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر.

  • مانیتور قدیمی یا معیوب :

اگر مانیتور شما قدیمی  است بهترین کار این است که یک مانیتور جدید را به سیستم خود وصل کنید و ببینید که آیا این مشکل را حل می‌کند یا خیر.

  • ارتقاء سیستم عامل:

گاهی اوقات شرکت ها برای بهبود عملکرد، سیستم عامل خود را به طور مداوم بهبود می بخشند. بررسی اینکه آیا دوربین یا ضبط کننده قدیمی دارید که آپدیت نشده است، هرگز ضرری ندارد.