آموزش نصب دوربین baby cam v380
آموزش نصب دوربین baby cam v380

آموزش نصب دوربین baby cam v380

برنامه V380 PRO  و v380 sیکی از قدرتمند ترین اپلیکیشن های تلفن همراه و تبلت است که جهت کنترل , مشاهده و مرور تصاویر دوربین های مداربسته بیسیم لامپی

دوربین های بیبی کم چرخشی , دوربین های پانارومیک , دوربین بیسیم و . . . طراحی شده است.

1- نرم افزار V380 pro را از playe store (در گوشی های آندرویید) و یا از appstore (برای گوشی های ios ) دانلود و نصب نمایید.

2- بعد از نصب اپلیکیشن وارد بخش وایفای تلفن همراه خود شوید، در لیست شبکه های موجود مدل دستگاه را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.

3- بعد از اتصال به دوربین از طریق وایفای وارد اپلیکیشن شوید و سپس بر روی گزینه (try without an account) کلیک کنید سپس بر روی گزینه بعدا ثبت نام کنید (continue) کلیک کنید.

4- بر روی گزینه + کلیک کنید. سپس بر روی گزینه دوربین هوشمند وای فای (wifi smart camera) کلیک کنید. سپس بر روی گزینه دستگاه شبکه شده (networked device) کلیک کنید.

5- حال در قسمت شناسه دستگاه (device id) یا به صورت دستی کد پشت دوربین دوربین را وارد کنید یا از طریق اسکنر QR code پشت دستگاه را اسکن کنید بعد از اسکن کردن دستگاه بر روی گزینه مرحله بعدی (next) کلیک کنید.

آموزش نصب دوربین baby cam v380

6- در این مرحله محل قرار گیری دوربین خود را مشخص کنید سپس بر روی تکمیل کلیک کنید.

7- در این مرحله صفحه ی اصلی برنامه جلوی شما نمایان شده است درصورتی که تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید

پایین تصویر علامت آنلاین بودن دستگاه مشخص میباشد. بر روی آیکون play کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن بر روی آیکون اخطار یادآوری ایمنی گذرواژه برای شما نمایش داده می شود که شما باید بر روی افزودن گذرواژه کلیک کنید.

8- حال گذرواژه دلخواه خود را در ۲ مرحله وارد کنید ( مرحله اول وارد کردن گذرواژه و مرحله دوم تکرار آن است) سپس بر روی تایید کلیک کنید.

9- مجددا بر روی آیکون play در بالای صفحه کلیک کنید تا تصویر دوربین baby cam v380 را در تلفن همراه خود داشته باشید.

شما میتوانید فیلم اموزشی نصب دوربین baby cam v380 را در زیر مشاهده کنید.

 

 

نظرات (2)

offking2290

فوقالعاده کاربردی خیلی ممنون